onsdag, februari 06, 2013

Grabbarnas rum ♥

Okej, på tiden att visa upp grabbarnas rum nu. Inte helt klart och en del kvar att göra men så här ser det ut so far…

Vi bor lite trångt så de delar rum. Men det funkar riktigt bra ♥

_F6V7555_F6V7561

Har gjort i ordning en varsin dataplats  med hjälp av Expedit från Ikea. Lite Compact Living över det hela, är nöjd med att få plats med så mycket och ändå kunna röra sig därinne. :)

Köksskåp Faktum från Ikea används till förvaring och till kläder.

_F6V7542_F6V7563

Sköt om er ♥

KRAM

3 kommentarer:

  1. Ja, bor man i en trea med flera barn så blir det ju lite compact living =) Då är det bra att vara kreativ och kunna se möjligheterna. Du har lyckats med grabbarnas rum, verkligen... Så himla kul att få kika in i ditt hem.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. dina fina lampor ser jag ;) Fint i rummet med du håller fast vid det gröna ser jag en fin färg i alla lägen :)

    SvaraRadera
  3. Så glaaad att du är tillbaka i bloggvärlden! Efterlängtad.
    Vilket fantastiskt inlägg "Destination life"! Så mycket klokhet, eftertanke och värme du förmedlar där. Tänk så enkelt det svåra kan vara ändå. Bara man kommer på knepet.

    Själv har jag brottats mot min egen kropp och hoppas att jag nu kan känna mig säker.

    Stora kramen till dig igen och så kul att du bloggar! Det finns en annan ton i dina inlägg nu som jag gillar skarpt.

    Kram L

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund