onsdag, januari 23, 2013

On tour…

I lördags drog fröken norrut, närmare bestämt till Östersund. Har haft några riktigt härliga dagar innan jag idag for åter hem till Dalarna.

På söndagen fick jag möjlighet att fota några brandmän i arbete. Branden släckt men fortfarande lite efterarbete kvar. Riktigt intressant!! Fastnade lite extra för några av bilderna så delar med mig av dem :)

_F6V6196_F6V6166

_F6V6177_F6V6184

I tisdags besöktes Arctura – en riktigt häftig restaurang/bar på hög höjd. Åt en riktigt god lunch med trevligt sällskap. Och vilken utsikt!!

bild (1)red

Utsikten från bordet där vi satt..

bild (3)red

Tyvärr hade jag inte kameran med mig. Så telen fick rycka in :)

bild (2)red

Ett vintrigt Östersund.

bild (5)red

bild red

En riktigt vacker stad - dag som natt!

Tack Östersund för den här gången <3

KRAM Therese

1 kommentar:

  1. Helt underbara bilder!! Tror att brandmännen du fotade tacksamt å gladeligen hade tagit emot de fotona att ha på statione t.ex för det är nog inte ofta de blir fotograferas så in action/på utryckning å speciellt inte så underbara foton!:)) Bara en tanke/idé om du inte redan tänkt på det själv såklart ;))
    Godnatt//Cissi

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund