lördag, juni 16, 2012

Jag behöver din hjälp…

Hej!

Det börjar dra ihop sej för festival här i stan. 26-30 Juni är det dags, då kokar det av festivalstämning här i Borlänge.

Tusentals funktionärer gör ett enormt jobb under festivalen. Jag jobbar bl.a med att skapa trevliga funktionärshäng där man kan vila, fika och bara umgås. Jag saknar en del saker som jag vädjar om hjälp med att få in…

Festivallogotyp guld vanlig

Till våra funktionärshäng skulle jag behöva:

* Skumgummimadrasser – de ska kläs så de behöver inte vara nyskick.

* Ett fungerande kylskåp

* Stora pumptermosar att låna

* Kaffebryggare 3-4 st

* Soffor

* Vattenkokare 2 st

Har du något av det här och vill skänka det till våra funktionärshäng så är jag otroligt tacksam!

RING eller sms:a på 0761-777001

Fred å kärlek,

Therese

2 kommentarer:

  1. Åh hoppas att löser sig för dig och att du får in alla prylar. Brorsan min bor i Borlänge, kanske ska höra med honom om han ska dit;)

    Ha en fin dag, här regnar det som sjutton! Nu ska jag kolla in din fina inspirerande blogg ytterligare!

    Kram Gunilla från Singapore

    SvaraRadera
  2. Nu vill man se mer glimtar från ditt nya hem. :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund