lördag, mars 17, 2012

Första inköpet till nya boendet.

Hej!
Idag inhandlades det första till mitt hem. Mitt hem, suger lite på det, vad ovant det känns… Det är ju såklart mitt och barnen men ändå...

Då jag kommer bo in en trea, iallafall till att börja med, så är smarta lösningar och begreppet compact living ett måste.

På Jysk!? hittade jag denna snygga dagbädd/bäddsoffevariant – LUNA. Denna kan man även använda som dubbelsäng om man vill. Har beställt två stycken.

Ska första få till en schysst sofflösning med hjälp av dessa. Har en del idéer som jag ska testa. Annars får grabbarna en varsin på sitt rum. Så att de får en schysst tv-spelshörna :) och extra sängplatser åt eventuella kompisar.
Priset är finfina 1500:-
Ha en fortsatt trevlig helg!

KRAM Therese

4 kommentarer:

  1. Den var snygg! :)
    Jeg er helt sikker på at ditt nye hjem blir fresht
    og helt i din stil :) ...etterhvert !

    fin søndag til deg.

    SvaraRadera
  2. Jag är säker på att du får till ett väldigt trevligt hem till dig och barnen. Egen lägenhet är en början på något nytt.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  3. Den var ju riktigt snygg.. Blir säkert bra..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Får jag tipsa om en tävling som kanske passar dig/läsarna inne hos mig? Annars ta bort detta :)

    http://studiokarin.blogspot.se/2012/03/tavling-vinn-en-rossy-lampa.html

    mvh Karin

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund