söndag, februari 19, 2012

Söndag 19 februari.

Helgen har bestått av lite av varje. Både jag och Toni fixar och donar så att huset skall vara i så bra skick som möjligt inför visning och försäljning. Jag har bland annat målat alla furudörrar på övre etaget och de övre skåpen på Alvas garderober.

IMG_0211

Toni har satt mosaiken i köket ovanför spisen. Ja det är lite småfix och en hel del röjning som väntar… Blir nog en hel som ska till loppis :)

Jag och Alva var på Mello i Leksand igår och det var riktigt lyckat! Mysigt med lite egentid <3 Då spelade det inte så stor roll att bidragen inte var speciellt bra denna vecka Blinkar

IMG_0247IMG_0256

Vi letar båda fortfarande bostad. Det är inte helt enkelt. Tackar så mycket för de tips vi får, de uppskattas.

Vill även passa på att tacka alla er som på olika sätt har skrivit några ord eller på annat sätt visar omtanke i den här jobbiga situationen – det värmer <3

Var rädda om varandra!

<3 Therese

2 kommentarer:

  1. Kul att komma på Mello =) Det blir helt andra låtar när man ser det live mot när man ser det på tv..

    Var rädd om dig och de omkring dig du med..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Åh jag tänker så på er <3
    Om du nu ska behöva ge upp massa saker så föreslår jag bloppis innan du sääljer på loppis;) Hopas ni har det bra trots allt.
    Kraam Jenny

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund