lördag, februari 18, 2012

Nu till salu!

Ja, nu ligger det ute på Hemnet och på Skandiamäklarnas hemsida. Nu håller vi tummarna för att allt går bra :)

TVP6AKQ4_q100_h420_w570_mFile_cmOnlyScaleDown

JESPERS RUM

SN2BJQGE_q100_h420_w570_mFile_cmOnlyScaleDownKN2BJQHA_q100_h420_w570_mFile_cmOnlyScaleDown

KÖK

QN2BJQI6_q100_h420_w570_mFile_cmOnlyScaleDown

TOALETT entréplan

5VP6AKUM_q100_h420_w570_mFile_cmOnlyScaleDown

KAMIN Gillestuga

9VP6AKRV_q100_h420_w570_mFile_cmOnlyScaleDown

HÄR och HÄR är annonsen.

Nu ska jag och lilla fröken Sätterlund ha lite kvalitetstid <3 Vi drar till Leksand och Melodifestivalen Ler 

Så skönt att tänka på nåt annat ett tag :)

Ha det gott <3

kram Therese

3 kommentarer:

  1. Men usch.. Det är så hemskt att ni ska gå isär och att ni ska sälja ert fantastiska hus..Som ni har slitit. Jag hoppas verkligen att ni gör e rejäl hacka vid försäljningen. Det är ni värda!!! Lycka till med allt.
    1000 kramar från mig.
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående , jag hoppas ni får en rejäl slant för huset :)

    SvaraRadera
  3. Jag började följa din blogg på dt.se när jag bodde i USA och hade lite hemlängtan till Dalarna. Det var vid ungefär den här tiden för två år sedan, precis när ni skaffat huset om jag inte minns fel. Har varit jättekul att kika in och se vilka framsteg ni gjort hela tiden med er renovering. Det jag ofta slagits av är vad effektiva ni har varit - det har väl inte gått en dag utan att ni har målat ett tak eller rivit ut ett golv :-) Vad snyggt ni har fått det!Känns vemodigt att ni ska sälja nu när ni fått det som ni vill ha det. Tack för att jag fått följa husets makeover. Lycka till med allt det nya! Kram. Stina

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund