tisdag, januari 24, 2012

Status badrum.

Hej :)

ni som har hängt med här på bloggen ett tag kommer kanske ihåg att vi påbörjade badrumsrenoveringen. Det var närmare bestämt den 8 juni som vi började riva… Ja Herr Sätterlund du läste rätt!!! Det har snart gått 8 månader..!!! :D

IMG_0711

Måste tyvärr meddela att det har stått helt stilla sen dess… Faktiskt helt olikt oss men så är tyvärr fallet.

Men kanske vi kan få fingrarna ur nu och göra ett ryck!?! Eller vad säger du Toni? ;) Nu känner man lite press, eller hur? Skrattar

Ni är några som undrat hur det går med badrummet och som sagt det har stått ganska still..

KRAM Therese

3 kommentarer:

  1. Först vill jag bara tacka för en underbart inspirerande och fin blogg! Jag vet inte om jag har kommenterat här tidigare...

    Så här är det ibland med projekt som påbörjas... Vår badrumsrenovering har pågått allt för länge nu. Skulle nog säga så där 1,5 år men nu är vi snart klara vilket är helt underbart!

    Hoppas att ni kommer igång och får tid och inspiration för det är ju det man behöver också.

    Önskar dig en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Tack för uppdateringen! Måste erkänna att det känns liite skönt att vi inte är ensamma om att dra ut på vissa renoveringar hehe ;) Vad har ni för planer med badrummet? Har ni bestämt kakel o klinkers? Jag behöver inspiration & din smak är det ju minst sagt inget fel på! :)

    SvaraRadera
  3. Jag har en fråga som inte har med badrummet att göra.
    vad hände med husvagnen? :) Projekt Mo-vägon?:)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund