onsdag, januari 25, 2012

Fåtöljgruppen på plats.

Nu står fåtöljerna, som jag hittade på tradera, på plats. Fortfarande lite missfärgade men vi jobbar på det :) Den svarta närmast kommer från min mormor och morfar, men de andra tre är “nya”.

Är inte helt nöjd än men känner mig för lite fortfarande :)

IMG_9280¨ramIMG_9286ram

Ni ska få se bättre bilder senare, det var kolsvart ute och hade inte riktigt orken att lägga kraften på att få det perfekt… Har jobbat 32 timmar i sträck och nu ska frun kasta sig i säng :)

kram på er.

 

Förresten så säljer vi nu våran stora soffa som stod i gillestugan. Maila om du är intresserad!! Hade tänkt oss 4500:-.

IMG_1250ram

Så här ser den ut!

6 kommentarer:

  1. Fasen, man skulle bott närmre dig, då hade jag köpt soffan på studs.. Men ni får säkert den snygga soffan såld..

    Snyggt med fåtöljerna..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Snyggt med fåtöljerna!Lite lounge inspirerat.

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt med fåtöljerna!

    SvaraRadera
  4. Vart kommer de fina kuddarna som ligger i de vita fotöljerna ifrån? Blev väldigt fint och mysigt med en fotöljhörna! // Elin

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund