tisdag, november 22, 2011

Newborn – Ingrid

Min vän Åsa har en fin liten tjej – hennes namn är Ingrid. Jag bad om att få låna Ingrid, för att få öva lite på newborn-bilder. Det fick jag, och så här blev det <3

Egentligen så tar man de bilderna ännu tidigare, de första två-tre veckorna, ingrid var nog 8 veckor. Men så bedårande söt <3

IMG_5700IMG_5748IMG_5735kvIMG_5778textIngrid

Passa på att föreviga ditt underverk redan från start, boka på

studiosatterlund@me.com

Bilderna kan tas i hemmet, i studio eller på annan önskad plats.

Visst är det underbart med bebisar? :)

Tack Åsa och Patrik för lånet!

Kram Therese

8 kommentarer:

  1. Så fina bilder. Det bli så vackert när man ta kort med vit runt om.

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig Therese, kalasfina bilder! :)

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara bilder! Så fina!

    SvaraRadera
  4. Åhh nu blir man ju sugen på en till.. Fast vi har barnstopp här hemma!!

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder! Åååhh...måste jag skaffa en tredje unge bara för att komma så du får fota? ;)

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder på en ljuvlig liten tjej..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Åh va fin liten tjej <3 å duktiga du! Så synd att man inte bor närmre dig o kan använda dig som fotograf !!!

    SvaraRadera
  8. Gud vilka fina bilder Therese! DU är så himla duktig!!!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund