fredag, oktober 28, 2011

iPhone 4s

För ett par veckor sedan så hörde 3 av sej ang. mitt abonnemang, då det “går ut” nu i dagarna. Ville då fundera på om jag skulle förlänga det och ta med en ny telefon eller köra på med min 4:a och komma lite lägre i pris.

Men så igår kväll så började min gamla att bete sig väldigt underligt, röststyrningen startade upp och sen kom små notiser hela tiden. Såna som kommer när man dockar med externt tillbehör som inte är original. Trots att jag inte hade något anslutet. Även bluetoothen var av…

hero

När jag sen anslöt till iTunes och den började uppdatera startade eländet på allvar. Homeknappen slutade funka, fick flera olika felkoder och gjorde 5-6 återställningar utan framgång. Så det måste ha varit meningen att jag skulle byta upp mig trots allt – en högre makt sa sitt ;)

Så den gamla skickades på service och frun gick hem med en alldeles ny fin VIT 4s. :)

Nu ska jag åka och ta mitt mammaansvar och hjälpa till på Halloweendisco.

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund