måndag, september 26, 2011

Syndigt svart

Hämtade ut ett paket från H&M idag. Beställde de där kuddarna i svart skinnimitation. Nu pryder de soffan och frun är nöjd ;)

IMG_0694 (2)IMG_0700IMG_0696IMG_0702 (2)IMG_0705 (2)IMG_0707 (2)

Våran soffa är i tyg men armstöden och underdelen är skinnklädda, så kuddarna “knyter ihop säcken” på ett schysst sätt.

Sitter och väntar på middagen som Herr S så snällt fixar med. Jag fyller nämligen år idag så han kom hem med en bukett röda rosor och med ett löfte om middag – uppskattas massor <3

Kram på er.

6 kommentarer:

  1. Grattis! Och vill bara tacka för en otroligt inspirerande blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Då måste jag såklart lämna en kommentar och säga GRATTIS (25-års dagen var det va?;))

    Hoppas middagen smakade och att du får en fortsatt trevlig kväll:)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Grattis fina du!
    Kuddarna är urläckra!
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen i efterskott!

    Kuddarna är super snygga, jag beställde svart/vit randiga från hm.. när de kom var de beiga.. så jag är inte lika nöjd som dig :(

    SvaraRadera
  5. Jag får oxå passa på att säga grattis!! :-)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund