tisdag, september 20, 2011

Favoriter.

Jag har hittat några “must haves” från H&M.com. Höstens nyheter tilltalande verkligen mig.

En lovely grå filt 299:- och en riktigt schysst kudde i svart skinn 149:- skulle inte sitta fel i soffan.

 filtskinnkudde

Snygg förvaring i tyg 149:- och en virkad snygg tablett 99:-.

goodstablett

Det svart/vita bäddsetet 99:-,  ja tack :)

påslakan

Idag har vi börjat köra iväg grejer till loppisen. Herregud vad grejer vi har!!! Ett lass till på torsdag blir det också.

Kram så länge!

4 kommentarer:

  1. WOW på skinnkudden! grymt snygg.

    SvaraRadera
  2. snyggt!

    påslakansetet är ett must have ;)

    SvaraRadera
  3. Hallå.. Jag vet inte om min Ipad är helt körd.. Nu kanske du får dubbla kommentarer från mig. JAG vill ju köpa din Bumling.. eller kanske byta till mig den mot massor av jtp-design prylar:) Hör av dig om det är av intresse. Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh! Äntligen någon som INTE ireder i Shabby Chic eller "lantligt romantiskt". Är så sjukt less på de stilarna nu. Brukar spana på ert hus när jag är på promenad hos farmor och farfar. Själva bor vi i grannbyn:)
    Mina bloggar:
    http://tilia.blogg.se
    http://villamyrbacka.blogg.se
    /Malin

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund