fredag, september 16, 2011

Dille på porslin.

Idag hann jag med lite loppis :) Skönt att stilla abstinensen lite ;)

Hittade kaffekoppar som jag inte kunde motstå… Så nu står de i stringhyllan bland Prunus och Berså :)

koppIMG_9361koppIMG_9351koppIMG_9358

Ni har väl inte missat de ursnygga kopparna som finns på Statoil nu?? Man får dem om man dricker mycket kaffe men jag bad om att få köpa tvås tycken då jag inte dricker kaffe. Fanns i fyra olika mönster, kanonsnygga om ni frågar mig :)koppIMG_9353koppIMG_9356

Imorgon tror jag att alla 10 finalisterna i Sveriges charmigaste hem skulle vara med i Expressens bilaga Leva&Bo. Måste köpa tidningen – är jättenyfiken Ler

KRAM Therese

3 kommentarer:

  1. åh då måste jag köpa tidningen! en liten fotofråga...när jag fotar så tycker jag bilderna blir så mörka, jag försöker tänka på inställningarna men tycker ändå det är svårt (har en nikonD3000).Dina bilder blir så himla ljusa och fina. Använder du reflexskärm när du tar kort eller fixar du det ändå? Har du några bra tips?!

    /erica

    SvaraRadera
  2. Jättefina fynd från loppís. Har själv gjort lite fynd på dagens loppisrunda. Vill också passa på att tacka för en fin-fin blogg. Brukar kika in här allt som oftast, men sällan lämna någon kommentar. Du har ett otroligt fint och personligt hem. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Vart är du på loppis nånstans som har så fina greje?! :) kram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund