lördag, mars 19, 2011

Ögon i fokus

Idag vill jag bara visa upp en bild som jag är alldeles förälskad i <3 Har plåtat för Fransförlängningar i Dalarna och denna bild togs då!

9543 make

Fransförlängning går till så att man limmar på en lösögonfrans på dina egna fransar – en och en. Resultatet blir fantastiskt! Långa, fylliga fransar med snygg kurva Ler Jag går själv hos underbara Marielle på Fransförlängning i Dalarna och lyxar till det lite. Så skönt att slippa kladda med mascara men ändå känna sig fräsch!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Imorgon får nog herr Sätterlund premiärgästspela här på bloggen Ler

Kram Therese

3 kommentarer:

  1. Åh blir det gästbloggeri?? Filip tjatar typ om att få gästblogga sen jag lät han göra det när jag var sjuk.. och vissa av brudarna ääälskar det...hmm.. Dom tycker han är SÅ rolig.. jag tycker dock inte att han är lika kul..

    Kram jenny
    janethepain.se

    SvaraRadera
  2. Det ser så snyggt och naturligt ut med dessa förlängningar.. Min frisör har gått kurs i det så nu kan även ja få så fina ögon, om jag vill.. Men jag är dålig på att lyxa till det på det viset så det får bli om jag skal iväg på ngt speciellt..

    Ha nu en fin söndag. Skall bli kul att läsa ett gästinlägg från herrn i huset..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. vad kostar det då?? jag vill åsså!!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund