torsdag, mars 24, 2011

Isabellas bloggpris!

Fick ett glädjande mail från tidningen Isabellas, så här stod det:

“Kära Therese!

Vi på tidningen ISABELLAS tycker jättemycket om din fina blogg. Du är en härlig inspirationskälla för många läsare runt om i landet och det vill vi uppmärksamma.”

 

Så från och med imorgon den 25 mars, kan ni som vill gå in och rösta på min blogg Ler Det är 10 bloggar som är nominerade kategorin Inredning.

GetAttachment

Så ni som känner er inspirerade – lägg en röst!

Kramar Therese

4 kommentarer:

  1. Klart jag ska gå in och rösta!! Din blogg är alltid härlig att läsa :)
    Maria

    SvaraRadera
  2. Har självklart lagt min röst på DEJ nu=))

    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul! Grattis! Du har onekligen en egen stil och du kan se något snyggt i sånt som andra går förbi på loppisen och så förvandlar du det till något fantastiskt. Håller tummarna för dig /Therese

    SvaraRadera
  4. Nu har jag röstat på din blogg!

    Ha en fin helg!

    Kram Annette

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund