måndag, februari 14, 2011

Pelarbordet flyttar in…

Idag slog jag till på ett pelarbord – äntligen Ler Det fick inte kosta för mycket, det skulle vara runt och det skulle vara i rätt höjd. Kollade faktiskt på det förra veckan men tyckte det kändes lite rangligt så jag lät bli att handla då.

bordet

Var in idag igen och kunde dra till det så pass att jag faktiskt tyckte det kändes stabilt. De hade dessutom sänkt det till 200:- och då var saken klar!

bordet skiva

En vända förbi på Flügger för inköp av en svart färg och sedan hem för att påbörja operation “black table”. Blinkar

Har strukit det första gången nu ikväll…

 

Hoppas ni har haft en mysig alla <3-dag!

Kramar Therese

7 kommentarer:

  1. Ja 200:- var ju inte mycket för det bordet och snyggt blir det :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga ÅH VAD SNYGGT BORDET BLIR. jag blir så avundsjuk, är själv på jakt efter ett snyggt köksbord. Jag har bara kollat på avlånga men nu ska jag börja leta efter runda:) Mvh Maria

    SvaraRadera
  3. Tänk att lite färg kan göra så mycket!

    SvaraRadera
  4. Se så bra det blev.. Nu saknar jag nästan mitt gamla pelarbord. Fast vi hade ändå inta haft plats för det här. Ska bli kul att se det på plats:)
    Kram Jenny
    janethepain.se

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blir! Jag har faktiskt också ett sånt bord som vi målade svart för två sommrar sedan. Det kommer bara fram på sommaren eftersom vi inte har plats för det annanrs. Funkar super att ha ute i trädgården =) hihi

    SvaraRadera
  6. helt otroligt vilket snyggt bord!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund