lördag, februari 19, 2011

Lördag 19 Februari

Igår var jag in en sväng på Ikea i Uppsala. Ville passa på när jag ändå var i trakterna. Några snygga ljusstakar fick följa med hem. Vårat matbord är ganska stort så det behövdes något rejält för att det inte skulle se pluttigt ut Ler

ljusstakar

Så nu står de vackert och glänser i vardagsrummet. Just nu skiner solen in sådär underbart och det glittrar i hela rummet. Ute är det massor av minusgrader så jag njuter inomhus av solskenet just idag…

Ikväll blir Melodifestivalen för oss, samma lika som förra veckan. Hoppas bara att dagens deltävling är betydligt bättre…

Kram på er <3

1 kommentar:

  1. Jag tycker årets deltävlingar varit ganska så bleka, minns knappt vilka låtar som varit med egentligen. Helskumt - men det funkar att sitta i soffan och äta chips till! :-)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund