onsdag, februari 23, 2011

Focus från Gense

Vilken glädje! Idag känns det som jag gjort världens klipp..!

Har länge trånat efter de här ursnygga besticken, Focus de luxe från Gense. När de nu dök upp billigare hos Campadre slog fru Sätterlund till!

400_focusdeluxe_1_1298296080

De tilltalar mig verkligen i form och design och det ska bli så roligt att kunna duka fint med riktigt snygga bestick. De är sååå Funkis 28 Ler

focusdeluxe_2_1298296080

Nu har jag verkligen dragit på mig vuxenpoäng eller hur? Skrattar

HÄR hittar du dem och flera andra kampanjer!

Kramar Therese

6 kommentarer:

  1. Jag såg dom också och skulle såå gärna vilja ha med.
    Men här ska köpas ny bil och resa till Disney Land Paris så varenda öre ska sparas. Tyvärr måste jag säga i detta fall :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Har några dagar på mig att bestämma mig om det blir ett inköp eller ej... Dessa bestick har legat på önskelistan ända sedan jag började blogga för drygt 4 år sedan!

    SvaraRadera
  3. snygga... dessa har jag missat på Campadre. Å andra sidan så är ju inte bestick ngt vi absolut behöver så kanske får avstå ett tag till: )

    SvaraRadera
  4. Ja, men visst är dom grymma! Vi har bara tråkiga IKEA-bestick men budgeten bjuder inte direkt på några inköp av bestick heller... :/

    Kram Dessi

    SvaraRadera
  5. Åh dom är snygga. Jag kollade på dom häromdagen.. Dom påminner mig om min farmor och farfar. Dom hade sånna när jag var liten.

    Kram Jenny
    www.janethepain.se

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund