måndag, september 20, 2010

Måndagsstatus

Godkväll :)

IMG_2970

Idag efter jobbet kom tröttheten ikapp… Med huvudvärk och illamående gav jag efter för kroppens vilobehov. Somnade på soffan och sov i 2 timmar och det var helt underbart skönt :) Känner mig lite bättre nu faktiskt.

  IMG_2968 IMG_2969

Alva-sötisen låg bredvid mig i soffan och tittade på tv. (Herr S var också hemma) Vaknade till och då sa hon: - Oj vad länge du sov mamma! Sen strök hon mig över kinden och sa: –Så här brukar du göra på mig när jag ska sova, visst?

Imorgon vankas åter jobb så det är bäst att jag lägger mig nu ;)

Kram

3 kommentarer:

  1. Visst är det gosigt när dottern klappar en sådär :-) Hoppas du sovit gott!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Låter som det var välbehövligt med lite sömn, så som ni har fejjat o donat!

    Puss!

    SvaraRadera
  3. ååhhh, vad mysigt.
    Idag har tröttheten kommit till mig. jag hamnade i soffan och råkade slumra i 3 timmar, hmm. Helt slut i kropp och knopp.Förkylning som aldrig vill ta slut.

    man behöver ta igen sig ibland ; )
    ha det gott
    kram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund