fredag, augusti 20, 2010

Sisters <3

Dagens eftermiddag ägnades åt fotografering. Mina systrar, Lina & Hanna, och jag drog ut på en tur i naturen. Vi hade verkligen superroligt tillsammans och jag älskar verkligen att fotografera mina vackra systrar <3

  IMG_5288IMG_5345 

IMG_5536

IMG_5759-2 IMG_5768-2    

Tiden fullkomligt flög förbi och minneskortet på 4GB blev fullt :) Vilken underbar eftermiddag <3

Trevlig helg och tack alla ni som kommenterade och kände igen er i gårdagens inlägg! Känns skönt att veta att jag inte är ensam :)

KRAM

6 kommentarer:

  1. Tack Therese!
    Det var jätteroligt o du är så himla duktig! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. ni är superfina alla tre! Skitfina foton det blev...

    Kraaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. Superfina bilder! :-) Trevlig lördag! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder! Vi är oxå tre systrar, det är underbart roligt när man umgås allihop!
    Trevlig helg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Vad fina bilder på dina fina systrar..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. ibland kan jag sakna en syster...... ni är jätte söta alla tre!!


    Kramis

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund