torsdag, augusti 26, 2010

Design House Stockholm

Idag blir det ett litet tips. Jag handlar då och då på en sida där man kan köpa märkesprylar/kläder till bra priser.

200_hooks_wave_1276503195

Wave från Designhouse Stockholm för endast 347:- ord.pris. 495:-

200_tabletop_bono_1276503107 200_blockl-rod_1282315383

Dessa snyggingar finns också just nu på kampanj…

Varumärken som Odd Molly, Ralph Lauren, Levi´s, Björn Borg, Sagaform, OBH Nordica, Kerastase osv….

Jag beställde Arrow tidigare i somras…

IMG_3199

Är du också intresserad av att shoppa billigt? Gå in HÄR ;)

Kram på er <3

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har mailat dig.

    /Jennie

    SvaraRadera
  2. HEj!
    JAg har oxå mailat dig...=)
    / Klara

    SvaraRadera
  3. Arrow hängarna är jättefina, bra pris med.
    Ska man slå till kanske ;)

    SvaraRadera
  4. tack för tipset, var just påväg att beställa wave från en annan sida men här var mycket billigare! :)

    SvaraRadera
  5. vem är inte intresserad av att shoppa billigare?;.) tack för tipset, ska genast spanas in:-)) ha en fáb fredag! kramkram s.

    SvaraRadera
  6. www.campadre.se har bra priser ibland. Tyvärr har de hög frakt så jag har bara handlat en gång hittills, skinnjacka för halva priset, då blev det fraktfritt. Vem som helst kan bli medlem via deras sida, det blev jag. Det dåliga med Campadre är att de har noll servicekänsla och undrar man något eller det blir problem så är de omöjliga att få tag på.

    http://iabloggar.blogspot.com/search?q=campadre (står mer i kommentarerna)

    //Jenx

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund