söndag, juni 13, 2010

Söndagsuppdatering.

Helgen har varit ganska renoveringsfri. Vi har varit på fotboll i regnet, vi har umgåtts med vänner, frun har druckit lite bubbel, vi har varit på studentmiddag och vi har haft övernattningsgäster (kompisar till grabbarna)

Den kommande veckan verkar det som att gillestugan står på tur :) Mina underbara systrar har erbjudit sig att hjälpa till lite och det är väldigt uppskattat :) Så har vi tur så blir gillestugan fixad under veckan :) Det blir en enklare fix med lite färg, Adjö fulfuru… ;)

IMG_8401

Mäklarbild – före.

Nu blir det sängen för jag mår inte riktigt bra…

Kram & Godnatt

5 kommentarer:

  1. Bubbel och studentmiddag låter toppen. Jag har lyckats vara med om samma, och det var verkligen roligt. Ha en go' vecka!

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha haft en go helg och lite paus i renoverandet kan nog vara skönt..

    Ha nu en bra start på veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Haha denna furu!? En del hus på Hemnet får mig att rysa... Vårt hus var mörkt och träigt men inte så mycket furu, iallafall inte på väggarna! Visst är det härligt att renovera bort det?! Jag skulle inte tveka att göra det igen, men nu trivs vi så bra i vårt hus och tycker vi fått det så fint, så det får iallafall vänta några år;-) Jag tror aldrig vi flyttar...
    Ha en härlig vecka! Kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Ibland måste man får lite distans till allt renoverande o bara få rå om familjen o sig själv!

    Det ska bli kul o få se förvandlingen av gillestugan. Bort med fulfuru!

    KRaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  5. Stackare hoppas du känner dig piggare nu.
    Är övertygad om att det kommer bli kanonfint när du har vinkat adjö till all furu.
    Ta hand om dig.
    KramLina

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund