måndag, maj 24, 2010

Love in the livingr♥♥m

I helgen sattes de sista lamellerna i vardagsrummet upp. Även om jag fullkomligt älskar ljuset så kan det ibland vara skönt att kunna dra för och skydda mot solens starka strålar ibland.

IMG_0537IMG_0544IMG_0546

Älskar vasen som står på det gula bordet, som jag också är förälskad i för den delen… :D Undrar om det är det vackra vädret som får mig så förälskad i allt <3 ??

IMG_0445IMG_0439IMG_0436    

Ni kommer väl ihåg att tävla HÄR! Avslutas på onsdag kl. 24.00.

Mycket kärlek

Therese

11 kommentarer:

  1. Jag är med förälskad i ditt vardagsrum.. Sååååå fint..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Man kan inte annat än att bli förälskad i ditt vardagsrum!

    Visst är lameller underbara! Jag älskar våra med!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. Skönt när man får klart ett efter ett, blev jättebra med lamellerna! Svårt att klara sig utan dem nu när sommaren är på intåg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. riktigt snyggt! tycker oxå att vasen e sjukt snygg :)

    SvaraRadera
  5. haha..ja du verkar vara förälskad mest hela tiden. Meeen det är ju fullt naturligt :)

    SvaraRadera
  6. Är också förälskad i den vasen men jag har inte fått med sambon på tåget. Den kanske smyger hem till oss ändå ;)

    SvaraRadera
  7. Det är inte svårt att bli förälskad i både helhet och detaljer i ert snygga vardagsrum :-) Vad skönt med lameller, det skulle vi också behöva till våra sex fönster i vardagsrummet... Åter igen, ni har lyckats så bra!! Här är det tyvärr också svalare nu igen. Jag vill ha tillbaka värmen! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Vi har oxå köpt lameller till vårt vardagsrum för ett tag sedan, dem ligger och väntar på att bli uppsatta nu när fönsterväggen är färdigmålad. Lite foder runt fönstren ska upp i helgen och då kommer nog våra lameller oxå upp.

    Jag ser att ni har oxå en svart rya ;) det har vi med, där ska våra sköna liggfåtöljer stå när dem kommer v 30. Men just nu har vi våra sittpuffar där. dem kom idag, vi har beställt genom min väninna i Thailand. Inga fat boy men superfina ändå. Tyget är även för utomhusbruk. Längtar tills vårt trädäck är färdigt så dem kan vara där ute.

    Vasen är superfin!!!!
    ha en bra vecka
    kram

    SvaraRadera
  9. läckert som vanligt :) Det är jätte kul och se hur fint allt blir hos er!!!! Du har en härlig smak .

    SvaraRadera
  10. Åhh ni får så fint Therese!! Och allt har gått så snabbt, jag är riktigt imponerad av allt verkligen!!:-))

    Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  11. men therese...tror jag ska köpa dig så du får komma hit och fixa =) galet fint!!!!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund