tisdag, maj 25, 2010

Loppislycka

Dagen visade sig vara rena loppislyckodagen. Ibland hittar man ingenting och sen rätt som det är kryllar det av godbitar :)

 IMG_0593

Denna snygging gav jag 50:-. Det fattas några skruvar men det är lätt fixat :)

IMG_0594

 IMG_0600

X:et kan även användas som ljusstake – 20:-

IMG_0595

En härligt kurvig lampfot kommer bli urläcker i ny kostym – 40:-

  IMG_0603

Prunus kaffefat – 5:- st!!

 IMG_0605 IMG_0609

En underbar loppisdag helt enkelt :) Loppis is the shit!

Idag har jag börjat i Alvas rum… Lutar åt tapetsering imorgon om det är någon som är nyfíken ;)

Kram Therese

10 kommentarer:

  1. Vilka fyn du hittar vännen.
    Precis en så stol hade min mormor och morfar minns jag.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Tulavippan eller? Jag var där för första gången i lördags! Jag hittade väl inga direkt snygga grejor, var ute efter saker att gjuta betong i, köpte gamla sockerkaksformar t.ex. Jag har sett (på Facebook) att du och jag har flera gemensamma bekanta förresten :-)

    SvaraRadera
  3. Stolen var riktigt läcker! Och såna priser är ju precis vad man vill ha när man ska fynda. Jag längtar till jag är av med magen och kan ta bebis på axeln och springa på loppisar i sommar... ;-)
    Klart vi är nyfikna på Alvas rum!
    Kram vännen

    SvaraRadera
  4. Vart i landet hittar du alla fina loppis fynd? Tycker aldrig det finns några fynd på loppisar i mina trakter! kram

    SvaraRadera
  5. Din blogg är ju bara för snygg, för att inte tala om erat hus, finns så mycke att titta på och alla dina loppis fynd du gör man blir ju avundsjuk. JUst ett sånt där X har jag också hittat på en loppis mitt kostade också en 20.

    KRam Emma

    SvaraRadera
  6. Vilka fynd..

    Jag skall på loppis på lördag, hoppas det finns ngt fynd jag vill köpa :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Åh häärligt med FYND! Grattis till dom.. ;)

    SvaraRadera
  8. Vilka fynd du har gjort!! Alltid kul att fynda!! Klart jag är nyfiken på tapetseringen :-)! Kramar!

    SvaraRadera
  9. Vilket flyt du har när du går på loppis! Jag brukar mest hitta skräp. Stolen är ju grym, den skulle jag kunna tänka mig, och vilket pris sen...

    Självklart vill vi se Alvas rum :)

    Kram Maria N

    SvaraRadera
  10. haha...X:et känner jag igen. Tror jag har en sådan på vinden om ja ginte sålt den på just loppis. Den kommer iallfall från IKEA :)
    Stolen var jätteläcker!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund