onsdag, maj 26, 2010

fröken Sätterlunds rum

Idag gjorde vi i ordning Alvas rum :) Började redan tidigt i morse med att spackla. Sedan tvättade jag taket innan det var dags att slipa. När herr S kom hem från jobbet så satte vi igång att tapetsera :)

Det var svårt att få bra bilder då det började bli mörkt ute. Men en liten titt kan ni få på Alvas härligt galna rum :)

IMG_0634

Där den röda fåtöljen står ska det upp göras en liten sminkhörna inom kort!

IMG_0640

Den bruna bänken ska inte stå på hennes rum!! Den ska ut :)

 IMG_0635

   IMG_0645

Den häftiga mobilen i fönstret har jag budat hem på tradera.se

  IMG_0651

Godnatt!

12 kommentarer:

  1. Skall börja med att tacka för den fina kommentaren i min blogg.. Så glad jag blev.. Alltid kul när någon gillar det man gör och i detta fall bilderna då...

    Så fint det är i lilla fröken Sätterlunds rum.. Kan tänka att hon är helnöjd..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Men wow, vilket rum!
    /Jenny

    SvaraRadera
  3. Är tyvärr dålig på att lämna kommentarer, men vilket härligt rum och vilket otroligt härligt hus ni har!!! Vilken inspiration din blogg har blivit för mig. Gillar massor de olika tapeterna, men kanske mest den med blommor. Vart är den ifrån?
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt!!
    Precis som allt annat i ert hus som du tar dig för!!

    SvaraRadera
  5. Amazing <3 så otroligt läckert rum, älskar att titta in här!!! Själv är jag alldeles för feg för att mixa tapeter men såååå snyggt!

    / fia

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart barnrum !
    sitter och ler när jag kikar på bilderna.
    Du är så helt underbart kreativ !

    Kram / Johanna

    SvaraRadera
  7. Hej Therese!

    Vad roligt det är att följa er renovering, alvas rum blev ju helt fantastikst men det verkar det mesta ni gör bli.

    Hyllan på hennes rum, är den ny/gammal och var kan man hitta den. Gillade den skarpt!

    Ha det så bra och tack för att du inspirerar med din blogg.

    Kram Jenny Rehn

    SvaraRadera
  8. jättefint!!
    superläckert med flera olika typer av tapet.
    ha det bra
    kram

    SvaraRadera
  9. Å det där såg jag även hos Fixa och Dona, så himla läckert att mixa!

    SvaraRadera
  10. Läckert rum! Vart kan man beställa prickiga tapeter och finns det i andra färger, om du vet? Hur gör ni med ytterdörren förresten?
    Helena

    SvaraRadera
  11. Helt galet läckert! Hade jag aldrig vågat. Men fan va bra det blev... Ska bli kul o se hur sminkhörnan växer fram. Är inne på att fixa det till Emmie oxå. Men ideerna har försvunnit... Hon är så innne på allt med smycken o kläder o fix. Så nåt måste hon ha...

    KRaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  12. Men JISSES så fint.. vad duktiga ni varit!;)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund