söndag, maj 23, 2010

Färgglatt!

Det blev en ofrivillig paus :) Igår kväll uppsöktes läkarvård efter att Jesper ramlat på cykeln. Som tur var är inget brutet men han är ordentligt svälld och har ont i sin hand.

Idag är det verkligen gråtrist väder här hemma… Tänkte att vad vore inte bättre än att pigga upp med lite färgglada ting :) Allt från Åhléns!

IMG_0460-2

Skedar i färgglad melamin, perfekt till barnkalaset i eftermiddag :)

 IMG_0450-2

 IMG_0452-2

Den rosa flamingon är kärlek för mig ;)

IMG_0455-2 IMG_0459-2

Dagens fynd var denna gröna skål! Halva reapriset – dvs 25:-!

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Therese

10 kommentarer:

  1. Jag har allt sneglat på den där flamingon jag med. Tyvärr vet jag inte riktigt vart den skulle passa in här hemma. Men den är ju helt sagolik!

    SvaraRadera
  2. Flamingon är ju underbar:) Fatet är ju ett kanonfynd, synd jag så sällan är på Åhléns:(

    SvaraRadera
  3. EN FRÅGA: oskuld kallas du utan sex i livet..
    vad kallas du utan kärlek?

    NYHETER OM EN :
    ~~TOPP TITEL SOM GÅTT HEM: GLASS koppling till människor.
    kille- isglass – avsugs | tjej- mjukglass- slickas!

    IDAG: DU SUGER INTE - sikta mot toppen , och gå inte ner! DU DUGER! -not-sucking / un-sucking/av-sucking/av-sug - vad bra dvs!

    NÅGRA ÄMNEN: vad böjer man bananerna - bananen är inte styyv :o | ät gul snö - norrlands guld, 3 kant med en flaska - gå inte emot din läggning | kungafolk behöver choklad till smeket efter bröllopet! osv.

    VEM ÄR DETTA? FEEA;
    sprallig glad flikka med många vardagliga tankar o hypoteser som vimlar runt i skallen (: mitt syfte och min mening med bloggen är att få fram de tankar jag har som andra kanske missar att fundera över i dagens stressade samhälle ur ett underhållande perspektiv :)

    **** detta behövs understrykas att inte vara spamm , utan faktiskt lite update:info om vilka ämnen som cirkulerar på bloggen***
    ____________________________________________________________

    kram!
    ~ allt är skrivet i ett underhållande perspektiv~
    har du någon fråga?
    skriv till:
    http://feean.blogg.se/2010/april/fragestund.html

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att höra att det inte var något brutet på Jesper. Wow, vilket snyggt grönt reafynd! Jag skulle också behöva lite uppiggande färgglad shopping nu, för här har det satt i gång att regna. Hoppas kalaset blev lyckat! Kram Anna

    SvaraRadera
  5. 25 kr för skålen!! det var ju skitbilligt.. Jag hade med köpt en direkt..

    Hoppas handen på Jesper är bättre ..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. du kan hitta fyndgrejer som ingen annan =)

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att det inte var en bruten hand. Hoppas det onda har gått över nu...

    Som vanligt gör du sjukt bra fynd. Skålen är superläcker!

    KRaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  8. Vilka roliga köp du har gjort. Skålen är ju en härlig färgklick!

    SvaraRadera
  9. OOh va fint ni fått!! Här var det massor att läsa!!!

    Kramis

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund