fredag, april 23, 2010

Nyplanterat!

En ledig dag idag och vad gör man med den? Herr S jobbade och jag hade inget speciellt som skulle göras inne så jag passade på att ta en utedag idag.

På framsidan stod det flera riktigt risiga spireor och de gav jag mig f-n på att gräva upp :) Sagt och gjort! Nu är de ett minne blott… Trött i kroppen men ack så nöjd ;)

IMG_9713-2

Där sitter nu istället fem stycken Hängsälg tillsammans med två buxbomsklot. Steg ett är därmed avklarat. Steg två blir troligtvis ett lass grått grus ;)

IMG_9719-2  IMG_9716-2

Imorgon blir det en heldag på jobbet så godnatt vänner :)

Kram Therese

3 kommentarer:

  1. Du är så otroligt driftig vännen!! Jag är så imponerad av dej:)
    Fast jag saknar dej, du har ju fullt upp att renovera hela tiden :P

    Love you Kram J

    SvaraRadera
  2. Jag blir lite nyfiken på om ni ska byta färg på panelen så småningom på huset?

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund