onsdag, april 21, 2010

Köket i bilder – Funkis 28

Några rader text blir det också ;)

Har fått en del önskemål på flera helhetsbilder så nu tänkte jag bjuda på en bildkavalkad av köket i Funkis 28.

 IMG_9668 IMG_9671 IMG_9681 IMG_9682IMG_9685  IMG_9687 IMG_9689IMG_9693

Längtar tills fönstren är bytta och vi kan göra klart den väggen samt kakla vid fönstret och över spisen :)

Idag har jag varit ledig, sånär som på p-möte och en snabb shopping, och därmed har jag hunnit med en hel del!

  • All fanér och masonit i hallen har jag rivit ner.
  • VI har börjat gipsa i hallen.
  • Jag har målat klart väggarna i vardagsrummet. Bara golv och lister kvar… ;)
  • Har dessutom hämtat några paket idag :) Imorgon få ni se vad det var i dom…

    Kram Therese

15 kommentarer:

  1. Ni är enastående!!!:)Och allt blir KANONFINT!!!:)
    Sitter här och bara beundrar ert jobb ni gör!:)
    Härligt att se och njuta av erat fina Funkis 28:)
    Kram Cia:)

    SvaraRadera
  2. Verkligen KANONJÄTTESNYGGT! Ni är ju fantastiskt duktiga! Och fort går det också!! Imponerande! KRAMISAR!!!

    SvaraRadera
  3. Kul att se helhetsbilder! Och även kul att få höra planeran om fönsterväggen, har klurat lite på vad ni tänkt göra där :-) Blir jättefint, och ni är duktiga som kämpar vidare med alla rum! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Vännen ni är otroliga!!
    Vad snabbt det går för er....
    Och snyggt blir det som alltid.
    Ha en fin dag
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  5. Sjukt snyggt! Ett drömkök, har redan visat alla bilder för min sambo och sagt att det är mitt drömkök. Men vartifrån är den supersnygga mattan under köksbordet?

    SvaraRadera
  6. Säger det igen: Jag blir så imponerad över er effektivitet och hur fint det blir. Ser fram emot att se hallen och när köket är helt klart

    SvaraRadera
  7. Köket är jätteläckert men syns inte varenda smula på det svarta golvet? Jag gillar den randiga tapeten :-)

    SvaraRadera
  8. Hej Therese.. wow.. så fint ni börjar få det nu. Påminner ganska mycket om gammelhuset..men det gillade jag ju me jättemycket. Ni har himla fin smak..Lycka till me resten.. ni är duktiga och driftiga..kram Helén.

    SvaraRadera
  9. Åhh kul att se en bildkavalkad, ursnyggt är det vännen!! Jag gillar massor!!! Ha en fin dag!
    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  10. Vill ha ditt kök!!! Sååååå jäkla fint..

    Spännande med paket.. :-)

    Ha nu en bra dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Säger bara en sak: T O K snyggt! :)

    SvaraRadera
  12. Så himla fint. Ni är otroliga, vilket tempo ni har.. Snyggt är bara förnamnet. Ser fram emot fler bilder när renoveringen fortsätter :) Kram Linda

    SvaraRadera
  13. Ja här går det undan, vilken ork ni har , men bra blir det, vilket kök har ni, är själv i bytar tankar.
    Pia

    SvaraRadera
  14. Det är så superdupersnyggt som det kan bli! Snabba och duktiga är ni också. Jag kan kika på dessa fina bilder lääänge... Kram Anna

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund