tisdag, april 27, 2010

Före/efterbilder – trädgård!

När jag kom hem från jobbdygnet idag på förmiddagen så var det strålande sol och någon lust att jobba inomhus, det hade jag inte… :)

Jag ringde Lunds schakt och bad om 6 ton grus och två timmar senare stod chauffören på gatan – det kan man kalla bra service!!

IMG_9722-2

Så här såg det ut innan:

IMG_9715

Det var några plattor som skulle flyttas…!! Behöver jag säga att jag är helt slut nu…

IMG_9727-2

Så här blev det :)

IMG_9729-2   IMG_9724-2

IMG_9725-2 

Ni som följt bloggen ett tag vet att jag är svag för grått grus… Därför blev det samma lika som förra gången jag beställde grus :)

Ha det gott,

kram Therese

14 kommentarer:

  1. Kanonsnyggt som vanligt när det är hos er..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt, vilken förändring och vilket slitjobb!! Förstår att du är helt slut nu!!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  3. Grått grus är snyggt! :-) Du har något på min blogg... KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Såå snyggt får ni det, underbart:) Kram på dej

    SvaraRadera
  5. Vem behöver gå på gym när man skaffat hus?? Det finns tunga moment att träna på hemma, som synes hos dig...Jag hade trädgårdshelg jag med så nu är baksida lår ömma..
    Supernajs blev det och så blir det som vår granne säger - Det är så himla bra med grus för då hör man när någon kommer!
    Det är lite svårt att smyga sig fram på knastrande grus.
    Bra jobbat tjejen och kanske även resten av styrkan i Funkis28
    /Carina

    SvaraRadera
  6. Jag har börjat förstå att du är en superwoman vännen!!;-)) Ursnyggt blev det, braaa jobbat!!

    KramkramS.

    SvaraRadera
  7. JÖSSES kvinna vilket jobb du/ni gjort :-O Heja heja, ni får det så fint där! Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Blev jättefint!! Bra jobbat:) Vi håller på att färdigställa vår framsida med mörkgrått diabas, lite cementringar och annat som passar till vårt svarta hus. kommer att sätta in bilder så du kan se:)
    Annika

    SvaraRadera
  9. Herregud vännen vart får du all kraft i från du är fenomenal.
    Snyggt som attans som alltid när du är i gång.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  10. Du är då heeelt otrolig du,när du bestämt dig så e det bara så!=)) Blev jättefint,kommer upp å kikar sen!! Puss å Kram till kära dig!!<3 /Ia

    SvaraRadera
  11. O my vilken energi du har och o my vad fint det blev!!!

    // Mia

    SvaraRadera
  12. Det är sååå jäkla kul och inspirerande med dig, som sagt tusen gånger förr :)
    Jag har aldrig orkat bry mig i någonting som har med trädgården att göra, skulle helst asfaltera hela skiten, men efter dina inlägg och dina snabba ageranden visar du att inget är omöjligt.
    Och visst fasen vill även jag har en så snygg trädgård som du bygger!!
    Jag har lust att dra igång redan imorgon!
    TACK!!!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund