onsdag, mars 24, 2010

Rivning 3.0

Nyss hemkommen från byggarbetsplatsen… Idag fick jag hjälp av min lillebror Per och hans flickvän Sofia, med rivning. Fick riktigt mycket gjort idag. Det är skönt att riva loss :D Nu är det mesta av rivningsarbetet i kök/vardagsrum klart. Diskbänken ska bort imorgon. Som ni ser har vi rivit halva väggen idag.

IMG_7782 IMG_7785

Tyvärr bjuder vi på lite mörka bilder men det får bli som det blir…

Imorgon torsdag hoppas jag på att vi ska kunna börja lägga in golvet :) En hel del köksstommar ska troligtvis också börjas skruva ihop…

IMG_9278

Jag hoppas ni har överseende med att jag inte hinner vara så bloggsocial hos er andra för tillfället.

Kram och godnatt!

6 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande!!
    Klart att bloggen inte prioriteras nu.
    Vi finns här när tid ges igen.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Jag har överseende men bara om du kommer in ibland och visar hur det går ;-) Eller iaf visar hela förloppet sen.. Tycker det är jättekul att följa..

    Nu har vi startat upp med bröstpanelen i köket, en aningen mindre jobb än ert men så skönt att få upp det så det ser lite vettigt i köket..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du gör ett kanon jobb att överhuvudtaget skriva här. Det är verkligen super roligt att följa dig och jag är sååå avis. VILL OXÅ :P hehe....
    Ok jobbet i sig är ju otroligt jobbigt men ändå, det är roligt oxå :)

    SvaraRadera
  4. Självfallet!!

    Lycka till och kör hårt!!
    Spännande!!!!



    Maliin

    SvaraRadera
  5. Kul att det går undan med rask takt! Ska bli kul o få se nya golvet sen när det är lagt!

    Kraaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  6. Skönt när ni får lite hjälp på vägen :-) Blir spännande att se på söndag hur långt ni kommit, ha en trevlig helg! Kram Jenny

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund