lördag, mars 20, 2010

fru Sätterlund blir Funkis 28 hos Pralin

Då var det slutligen helg! Jag lovade att berätta en sak och here it comes ;) Jag kommer tillsammans med ett gäng andra dalabloggare blogga för Dalarnas Tidningar. Det känns jättekul och spännande. Pralin är tidningen som kommer i lådan med vanliga tidningen på lördagar. Nu firar Pralin 5 år och nu har ett stort community startats upp och där är jag med :) Där finns jag att följa som Funkis 28.

image

Där finns även många andra intressanta bloggar så kika in!

Nu ska garaget röjas ur! På återseende :)

Kram Therese

19 kommentarer:

  1. Gud va kul! Grattis gumman!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya uppdraget! :-) Vad kul! Synd att det inte blev som ni ville med nyckeln, men du vet att helgerna alltid går i ett rasande tempo... Ha en fin helg och rensa lugnt! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vad skoj för dig tjejen!! Tänk vad mycket roligt det här med bloggande har lett till:-)

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  4. Grattis gumman!
    Ska bli roligt att se ett ansikte man känenr igen :o)

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  5. Åhhh kul, ja det ska bli roligt med fortsättningen på funkisen:) Ha en fin helg, kram kram Mia <3

    SvaraRadera
  6. vad kul!! Måste in och kika:-)
    Kram & trevlig helg!!

    SvaraRadera
  7. Men vad kul.
    Klart jag kikar in vännen.
    Han en fin lördag söta du.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  8. Cia40:)
    Måste vara riktigt spännande o roligt!!!:)
    GRATTIS!!!:)
    Tidningen kommer ju inte till min stad :( MEN jag är ju här inne istället, titt som tätt!:)
    Kram Cia:)

    SvaraRadera
  9. Vad kul.. Då får man kika in där med :-)

    Röj försiktigt och ha en bra lördagskväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Vad roligt! Då måste jag följa dig på din andra blogg också!

    Tråkigt med ert hus förresten, men den som väntar på något gott....!!!

    SvaraRadera
  11. Vad roligt.. såg dej allt i tidningen i morse. Min lillebrors svärmor är också med, hon har en bakverks-blogg och ahr tidigare drivit fiket bagarstugan inne i falun vid gruvan. ;)

    SvaraRadera
  12. Grattis.
    Jätte kul Therese. Jag hörde att Susanne och Paula oxå ska vara med och blogga. Kommer du ha din gamla blogg kvar?

    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Åh va roligt för dig - grattis!! Hoppas helgen varit bra :-) Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Grattis! Som jag skrivit tidigare: ska bli så kul att få följa er renovering7 kram Maria

    SvaraRadera
  15. men så roligt!!! kommer absolut kika in!!!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund