torsdag, mars 18, 2010

Ääääääntligen :)

Imorgon fredag är det så äntligen dags – wiiiiiiieee :) Vi får nycklarna till Funkis 28!! Behöver jag tala om att jag är otroligt glad och förväntansfull just nu :)

nyckel2

Så nu kära vänner börjar resan på riktigt… vi kommer inte vara sysslolösa i helgen direkt ;) Först ska köket ska rivas ur, och ett nytt ska byggas upp från grunden. Som tur är så har jag mycket ledig tid den kommande veckan.

IMG_8432

F-n vad skönt att det äntligen är på gång!

Välkomna att följa med på renoveringsresan :)

Kramar Therese

Inställt! Av personliga skäl, får vi inte nyckeln förrän på måndag… SUCK!! Jag som aldrig brukar ta ut något i förskott och berätta för tidigt, men när banken var bokad till imorgon bitti så ta man ju förgivet att det blir av…

Kram från en mycket besviken fru!

18 kommentarer:

  1. Å vad kul!!! =0) Ska bli så himla kul & se eran renoveringsresa & se hur ni gör huset till erat!
    Jag kommer garanterat att följa er & läsa din blogg varje dag!!!
    Lycka till!!!!

    SvaraRadera
  2. Helen(cbaqke på Styleroom)18 mars 2010 kl. 17:15

    FÖRSTÅR om Du är glad.......minns så väl när vi fick nycklarna till vårt hus.....en väldigt speciell känsla:)
    Ska bli SÅ SPÄNNANDE o följa allt Ni har för Er......
    Lycka Till:)
    Kram//helen

    SvaraRadera
  3. UNDERBART! jag tackar för inbjudan till resan och bokar biljett direkt för den här renoveringsresan vill jag inte missa ;-) Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att det äntligen är dags. Vi har en månad kvar till vi får våra nycklar. Känns som en evighet :)
    Ska bli kul att följa er då vårat hus är lite i samma stil. Ett funkis från -48

    SvaraRadera
  5. Förstår att du är glad.
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  6. STORT GRATTIS och lycka till med renoveringen av ert nya hus! Ska bli SÅ kul att få följa med på eran resa!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. VA KUL!! Lycka till med allt nu :) ska bli kul att hänga med :)

    SvaraRadera
  8. Åh åh åhhh va spännande, här ska inte missas ett enda inlägg framöver - GRATTIIIIIIIIIIIS!!! :-) Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Ska bli kanonskoj tjejen!! Jag får följa er nu när det inte blev nåt bygge för oss, hihi...can't wait!!

    Kraam Sofia

    SvaraRadera
  10. Shit va kul! Så glad för er skull. Ska inte missa en minut av denna resan!
    Förresten, hur länge har ni kvar ert gamla hus?

    Kraaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  11. Häääääärligt!!!!
    Då kommer du kanske inte sova så mycket inatt, heheh.
    Ska bli sååå spännande att följa er renoveringsresa.
    ha det allra bäst
    stooor kram

    SvaraRadera
  12. Oj,oj så spännande.Jag är inte avundsjuk på ert jobb med huset men ser väldigt mycket fram emot att få ta del av det i bloggen :)

    SvaraRadera
  13. Jag läste ditt inlägg för en stund sen och skulle nu gå in och skriva ett STORT GRATTIS, men det var ju tråkigt att ni behöver vänta! Men då får du göra något rikigt roligt och avslappnande i helgen och förbereda dig inför kommande renovering. Det skall bli så kul att följa er!
    Kram Lisa
    Helgen går fort... eller?

    SvaraRadera
  14. Nä vad tråkigt att det inte blir i morron :-( Men nu är det ju nära iaf, snart måndag och det går ju fort.. Men jag hoppas det inte går allt för fort för min del, vill njuta av helgen, men för er skull hoppas ja helgen svischar förbi i vanlig ordning :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  15. Åh nej va tråkigt :-( När man längtar som ni gör är en helg lång tid... Försök ha en så bra helg ni kan ändå nu - kanske passa på och vila inför allt som komma skall?? :-) Kram och trevlig helg nu!

    SvaraRadera
  16. Oh, blev först så glad för eran skull, och att vi äntligen får följa med er resa. hehe men kommer definitivt följa med när det väl är dags!

    Tack för tipsen på alla klockor du la ut för ett tag sen, hittade min underbara dröm. kika in i bloggen så ser du den på bild!! :)

    SvaraRadera
  17. Så trist när man verkligen hoppas på något... Men snart så :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund