fredag, februari 26, 2010

Kreativt kaos

Det blir mycket shoppingtips de här veckorna… Jag kikar och letar som aldrig förr ;) På Hemtex finns denna härliga kudde. Finns i flera olika färger.

IMG_8249-2

IMG_8246-2

På Östbergs hittade jag den här häftiga vasen. Den har cirkulerat länge i många bloggar och inredningstidningar och jag har letat som en tok efter ett eget exemplar och så fanns den alldeles i närheten :)

 IMG_8245-2 

Det är så mycket att planera i nya huset. Mycket olika material och färger att välja mellan. Det blir en aning KAOS-artat i huvudet emellanåt… Man ritar kök, fredagsmyser, packar, letar inspiration, jobbar, funderar på golvval…. Idag har jag även varit och lånat hem lite tapetprover. Jag lovar att ni ska få se vad vi bestämmer oss för :)

Nu är det fredagsmys till Idol!

Kram

8 kommentarer:

  1. Vasen fanns med i Bygglov i tisdags (tror jag det var) Den är lite häftig och kudden är snygglo..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Den vasen ska jag också unna mig när jag hittar den. Supersnygg o perfekt framåt vårkanten när barnen kommer med maskroser till mamma ;)

    Skulle ni ha fredagsmys till Idol?? Var det inte Lets Dance igår?? Kreativt kaos hos dig eller mig ??? ;-)

    SvaraRadera
  3. Heij Therese.. så roligt men samtidigt så himla förvirrande me allt man vill fixa å skaffa åså.
    Joo, den där vasen den cirkulerar i alla möjliga inredningar nu... i flera program har man sett den me...så det är väl en sån där "inne-sak"..men läckert, å skulle säkerligen passa in hos er.

    Blir kul å få se lite ideér då de börjar bli bestämt hur ni vill ha det.. såå roligt. Kram på dej å ha en finfin Lördag, själv jobbar jag.. 12 timmars, till 18. Kram Helén.

    SvaraRadera
  4. ÅÅh...den vasen letar jag efter...vart hittar man Östbergs? Följer med spänning din härliga blogg...ska bli kul att se hur du fixar till nya huset! Ha en härlig lördag, kram

    SvaraRadera
  5. Helen (cbaqke på Styleroom)27 februari 2010 kl. 11:14

    Förstår om det är mycke "brain-storming" i huvet just nu!! Det blir säkert bra val Du/NI gör.....det känner jag på mig! Det ska bli såååååå spännande o följa allt med det "nya" huset:)
    Kram/helen

    SvaraRadera
  6. Spännande at det är jag som följa dig nu på din väg mot inflyttning i ett hus!!:-) Hemtex har många guldkorn!! Finfin kudde:-)
    Kram S.

    SvaraRadera
  7. Jippi att du hittat VASEN!!

    Den ska jag direkt gå och köpa!


    Maliin

    SvaraRadera
  8. Underbart tips om kudden, ska rusa dit

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund