onsdag, december 23, 2009

Juluppdatering!

Dagens uppdatering 13.00 – pip!

Igår kom det ett paket till fru Sätterlund :) En julklapp från Bolagret! En riktigt snygg korg, gjord av återvinningspapper – me like ♥ I paketet fanns också lite badtillbehör. Herr S jublade över “svampen” med lite riv i :) Tack För en fin julklapp ♥

IMG_6177IMG_6185IMG_6187

Bolagret har en kommande rea på gång ;) Webbshopen hittar du här!

Igår hämtade jag stolen som varit på lack hos Dalälvens måleri. Riktigt bra blev det!

    IMG_6198 IMG_6202

IMG_6192

En söt ljuslykta från Åhléns följde med hem igår - grön såklart ;)

GOD JUL på er vänner!

Kram Therese

11 kommentarer:

  1. Åh va fin den blev!! Jag måste jaga fatt på ett måleri och höra av de kan göra av idén jag har med våra stolar - och se om det är ekonomiskt försvarbart då jag vill ha 6st lackade på en gång :-) Kul med annat nytt - Bolagret är en underbar affär! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Stolen blev kanonfin, i riktig 'a la Therese-style';-).

    Önskar dig en lovely jul med nära och kära!!

    Stora kramen Sofia♥

    SvaraRadera
  3. god jul och gott nytt år! stolen blev jättebra!


    kramar erica

    SvaraRadera
  4. Önskar Er en riktigt GOD JUL!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  5. Åh så snygg stol!! Precis en sån som jag vill ha.
    Önskar dig en riktigt god jul!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad fin stolen blev :-)

    GOD JUL och njut av näraochkära..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  7. Vad lyxigt att få en julklapp så här dan före dan :-) Stolen blev jättesnygg! En riktigt god jul önskar jag dig och din familj också! Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Kikar in för att önska dig en riktigt GOD JUL!

    Kram Ulli

    SvaraRadera
  9. Hoppas du får en underbar julafton fylld med godsaker!

    Så snygg stolen blev!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  10. En härlig julhelg önskar jag dig och din familj!
    Julkramen.

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund