fredag, december 25, 2009

Julrapport 2.0

När jag var på julklappsjakt på onsdagen så hittade jag en snygg pall. Jag gillar ju 50-60-tals design och den här föll mig i smaken. Den här var redan omstylad men det kan man ju lätt göra själv om man hitta en passande möbel. Pallen som är ca 1.30m är målad svart och den har fått en zinkskiva. Enkelt att göra själv som sagt :)

IMG_6224-2  IMG_6215-2

Hoppas ni har det bra i julledigheten – ni som är lediga förstås. Idag är det lugnt hos oss, vi myser och slappar :)

Alvas rum i lätt julskrud :)

IMG_6100

IMG_6095

Lilla fröken har bestämt sig för att hon inte gillar prickar! Hon har vänligt men bestämt meddelat att hon vill ha stjärnor… Håller på och testar lite om det funkar med stjärnor på ränderna istället…

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram

4 kommentarer:

  1. Bestämd dam, men det är bra.. Man skall veta vad man vill och kunna säga det med :-)

    Njut av juldagen..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Haha mamma influerar, gud så gulligt :-) Hoppas ni njuter av ledigheten! Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Stjärnor hade passat fint i Alvas rum!
    Jag väntar med spänning på lösningen med klädskåpet i hennes rum!
    God Jul!

    SvaraRadera
  4. Snygg pall!

    Klart lilltjejen ska ha stjärnor. Man lever ju som man lär. Eller vad det nu heter...

    KRaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund