söndag, december 27, 2009

Helgfirande med djurkollision.

Idag har vi haft ytterligare ett litet julfirande :) Jag älskar julen när alla samlas och träffas och bara umgås :) Det är underbart!

♥♥♥♥♥♥♥♥

Barnen bestämde sig för att sova kvar hos mormor och jag och Herr S bestämde oss för en biokväll. Ikväll blir det luftslottet som sprängdes. Jag har läst böckerna och det är det bästa jag läst. Herr S tittar på Flickan som lekte med elden nu… Jag såg den på bio utan honom nämligen…

Luftslottet_som_sprangdes_annons_505

På vägen hem från mamma, för en liten stund sedan, så krockade jag med ett rådjur. Det gick så fort så jag hann inte ens bli rädd… Som tur var så var jag själv i bilen och det gick bra. Rådjuret sprang iväg och polisen har ringt ut en jägare, hoppas det klarade sig också.

imagesCAZ1I2ZS

Kör försiktigt ni som ska ut och åka!

Kram Therese

10 kommentarer:

  1. Men usch då, hoppas det gick bra med dig vännen!! Det är otäckt ute med kylan o halkan nu!!

    Njut av filmen, har ju oxå läst alla böckerna o såg den sista filmen för ett par veckor sen! Den var klart bäst tycker jag...Salander äger;-)

    Kramis S.

    SvaraRadera
  2. Åh nämen lilla mamma då, åh lilla rådjur:( Hemska tankar...

    Jag började på ljudboken idag, 24 timmars härlig lyssnande hi hi får se om jag orkar hela innan det blir bion med:) Sett filmerna och de var helt underbart bra:)

    God fortsättning:) Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ryser till lite här!
    Vilken tur att det gick bra gumman. och god fortsättning :-)
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  4. Åh fy, men va skönt att det gick bra! Jag är livrädd för de förbaskade djuren som ska envisas med att strunta i övergångsställen... ;-) Ha en mysig biokväll! Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Skönt att allt gick väl, otäckt med dessa djur! Ha en skön biokväll, kramar emma

    SvaraRadera
  6. Men usch, tur att det gick bra för dej iaf.
    De böckerna är ju såå bra, annars gillar jag nästan mest självbiografier, men DESSA 3 böcker är bland de bästa jag läst, å nu har vi börjat se filmern me..suveräna!

    Hoppas ni fick en mysig kväll..kram Helén.

    SvaraRadera
  7. Den filmen skall vi se nu i början på nästa år, de andra två var ju jättebra även om böckerna var bättre..

    Usch inget kul att köra på ett rådjur.. Jag gjorde det för några år sedan men det dog på fläcken.. Hoppas de hittar det så det inte springer runt och är skadat..

    Ha en bra natt och en härlig måndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Har läst böckerna, gått på "millenium-promenaden" på Söder i Sthlm och "medverkat i filmerna" :)
    I början av den tredje filmen där Lisbeth ligger på operationsbordet visas det ett par röntgen bilder som jag har tagit fram.
    Synd att författaren inte fick leva för att uppleva denna hysteri....

    SvaraRadera
  9. Shit. Tänk hur det kunde ha slutat. Tur att det gick bra!

    Oh, den ska vi se någongång nästa vecka förmodligen.Har sett de andra två. Och de är sjukt bra....

    Kraaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  10. Skönt det gick bra ;) Jag krocka med i lördags när vi besökte Ikea det gick väl som tur var lite plåtskador bara

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund