måndag, december 21, 2009

Bokstavsberoende?

Jag har nog utvecklat någon form av bokstavsabstinens :D Det fylls på med bokstäver lite här och där…

  IMG_6130red   IMG_6133red

Hittade en butik som jag aldrig besökt tidigare, IdéA. Den ligger lite utanför stan, det måste vara därför jag missat den ;) Iallafall hade de massor av fint!!! Denna gång inhandlades ett stooort A :) Men dit åker vi fler gånger!

Idag har jag gjort fler saffransskorpor, de jag gjorde igår är snart slut…  Det var en rykande åtgång :)

Kram fru S

9 kommentarer:

  1. Bokstavsberoende låter bättre än bokstavskombination... ha ha.
    Har ALDRIG lyckats ta mig dit men jag kanske måste. Är det bra priser??

    SvaraRadera
  2. Halloo Therese :-)
    Jag hittade den butiken i somras och dom har verkligen mycket fint!!!! Och en bra blandning.
    Men som många vet handlar jag det mesta hos Melinda ( mig o alice ) eller Mona ( Bergstenska gården ). Älskar dom båda som människor men sen har dom oslagbara priser också!Kan tycka det är liiite dumt att betala bra mycket mer hos någon annan .....

    Älskar ditt A! Och jag är lite beroende av plankor med citat jag ;-). Hänger lite här och där **fniss**

    Måste fråga dig vart du köper dina bokstäver du klistrar på väggen? Tänkte kopiera din ide och skriva William på väggen i hans rum.

    Ha det gott och GOD JUL på dig vännen.

    Många kramar Erika

    SvaraRadera
  3. Det är fint med bokstäver! Gillar du BoConcepts inredning? tävla om den här! http://myshowroom.se/tavla-vinn-julklappen-fran-boconcept/

    SvaraRadera
  4. Bokstavsberoende tycker jag är ett bra beroende ;-) Så snyggt att dekorera med bokstäver i olika storlekar och material..

    Att hitta nya affärer är ju inte heller dumt och helst när de säljer så fina saker..

    Ha en bra tisdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det fint med bokstäver, man kan inte få nooog, *ler*. De passar bra lite överallt i ett hem tycker jag:-).

    Ha en fin dag!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Jag har inte heller kommit dit ännu men snart så :) Hon har nog haft öppet några år nu.
    God Jul på er!!!!
    /Lisa

    SvaraRadera
  7. Bokstäver är riktigt snyggt...är A:et i betong.
    Betong är jag väldans svag för nämligen!
    Kramen.

    SvaraRadera
  8. Bokstäver är riktigt snyggt...är A:et i betong.
    Betong är jag väldans svag för nämligen!
    Kramen.

    SvaraRadera
  9. man kan ALDRIG ha för många bokstäver!!!!!

    kram och god jul!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund