söndag, oktober 25, 2009

Söndagsröj!

Söndag är lika med städdag numera. Det har röjts och dammsugits även denna söndag. Har även sjungit en del Singstar med fröken S :)

Det skulle vara så skönt att slänga sig i soffan under ett täcke och bara slappa framför en film med barnen. Jag tänker varje helg att jag ska men jag är som Alfons, jag ska bara… Vet inte var tiden tar vägen – vips så är klockan mycket och soffmyset hänger kvar som en längtan till nästa helg…

IMG_9315 (2)-2

Bytte lite kuddar idag, de turkosa fick ge vika för lite grafiskt svart :)

 IMG_9312 (2)-2 

Nu är det dags att köra igång med kvällsrutinerna :)

Kramar Therese

9 kommentarer:

  1. Ser fint ut med dina kuddar :-) Hoppas allt är bra med dig och att helgen varit trevlig! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Här är en till som har svårt för att bara vara. Men det är ju så skönt att få en massa gjort också!

    //Linda

    SvaraRadera
  3. Söta Therese.
    Nästa helg MÅSTE du slänga dig i soffan och bara vara.
    Dammråttorna finns kavr men tid för att njuta är väldigt viktig. Du måste ta hand om dig och glömma alla måsten i bland.
    Ha en underbar vecka.
    Massor Kramar Lina

    SvaraRadera
  4. Jättefina kuddar som passar kanon hemma hos er!:-) Ha en underbar måndag (om det går;-))kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Det känns alltid så bra när man får byta ut lite :)

    SvaraRadera
  6. Sandra (Sundsvall)26 oktober 2009 kl. 17:03

    Tordagar städar jag och min sambo, då är det fint när man kommer hem från jobbet på fredagen. =)

    SvaraRadera
  7. Hur ballt som helst, ni har så himla fint sovrum vännen!!! Kraaam sofie

    SvaraRadera
  8. Jätte snygga kuddar i soffan, vart kommer dem ifrån? Nyfiken..
    // Maja

    SvaraRadera
  9. Maja: De kommer från H&M - om du menar de med cirklarna :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund