lördag, oktober 17, 2009

I´m back!

Flera tusen fattigare och med bilen fylld av fynd är nu fru Sätterlund tillbaka i Dalarna, efter en två dagars-tur till Ullared. Vilken upplevelse! Jag har aldrig sett så långa köer förut. Vi hade dock tur båda dagarna och slapp köa. När vi kom ut idag var det kilometerlånga köer!!!

 DSC00685-2

Billigt var det, och hela familjen fick nya vinterkläder. Lite nya handdukar inhandlades, bläckpatroner, leksaker, påslakan och julklappar köptes också. Packade upp på bordet när jag kom hem…

 DSC00686-2

Påslakanet kunde jag som ni förstår inte låta bli!

Det kommer helt klart bli fler resor, det var riktigt trevligt trots alla hysteriska människor :)

   DSC00694-2

Badrummet med de nya fräscha handdukarna :)

Nu ska frun slänga sig i säng, är HELT SLUT!!!

Kramar Therese

13 kommentarer:

  1. Å vad kul, ska dit nu igen innan jul :) Det är bara FÖR bra hihihihi.

    Kraaaaam sofie

    SvaraRadera
  2. Åh vad skojsigt att få besöka Ullared. Jag har aldrig varit där men nån gång ska jag också få uppleva det, hoppas jag! Skitsnygga handdukar du hittat. Älskar turkost och ihop med svart är det om möjligt ännu snyggare! Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Oj vad du handlat och fyndat! Jag längtar till den dagen jag får besöka Ullared för första gången... Jag förstår att du inte kunde låta bli påslakansetet. Det stod verkligen Therese på det ;-) Handdukarna är också jätteläckra! Ha nu en skön söndag min vän! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Oj, här har det handlats! Skoj! Man brukar ju alltid hitta något när man är där....

    Kraaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  5. Ullared ja, den roligaste butiken jag vet har de ju där :-) Vi skall inom en runda nästa söndag när vi kör från Gbg sen skall jag dit i november och storshoppa :-)

    Grattis till allt fint du köpt ;-)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  6. Ja ullared e super och du verkar ha fyndat bra, snygga grejjor:) Hörde att det var rekord i ullared i fredags! Ska oxå ta mej en tur dit snart,så roligt. Ha en skön söndag, kramar emmsan

    SvaraRadera
  7. Häärligt med lite (haha) shopping!! Måste nog testa Ullared nångång;-) Kramen!

    SvaraRadera
  8. Se ut som du fick med dig en hel del roligheter.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  9. Men va kul!

    Härligt att fynda!

    Hoppas jag får uppleva detta någon gång!


    Må gott


    Maliin

    SvaraRadera
  10. ..vi har lika badhandukar ;)
    var där förra hegen, hehehe..

    SvaraRadera
  11. oj vilken lyckad tur! känns bra att shoppa när man får lite för slantarna också eller visst?

    SvaraRadera
  12. Det är ju så kul att åka till ullared! Ska dit fars dag (snällt va ;) ) hoppas på mindre köer då!!
    Såg ut som du hittade en hel del fint!!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  13. Oj vad mycket du har fyndat!!! Visst är det en kul känsla att gå omkring därinne på Ge-Kås?! Bamsekram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund