onsdag, april 22, 2009

TÖ-design

Dagen har varit lugn. Jag har redigerat lite bilder medan Alva var på dagis en stund.

Idag fick jag upp ögonen för en tjej som heter Terese och som driver TÖ-design. Hon säljer egendesignade smycken, ljushållare och trähästar. Jag är lite sugen på ett namnhalsband, jag är nog den enda som inte har ett ännu ;) Är jätteförtjust i ljusstakarna och hästarna också… Kanske ett armband till fröken S på hennes födelsedag – fint nog till en liten prinsessa :)

armband-5004halsband-1011_0namn-3003hjarta-6004 hast-7005 hast-7004    

Bilder lånade från TÖ-design.

Kram

12 kommentarer:

  1. Läckra hästar! är svag för Dakahästar lite utöver de vanliga. Fin sida/ maria

    SvaraRadera
  2. Nä, då är vi två...jag har inte heller nåt namnhalsband;-). Hästarna är såå söta!! Jag har målat egna, fick ett parti trähästar på jobbet som jag målade vita, billigt o bra, hihi. Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Jättefina saker!!! Ska kika in där sen.

    Jaaa du, läkaren är inte å leka med... Vi bor ju i Borlänge och det gör väl du oxå? Eller i närheten? Så passar er om ni får en doktor Mats på barn i Blge!
    Jag hoppas han får gå och bli pensionär istället innan han ställer till med nåt.


    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. här har du en till som inte har nått namn smycke.. kikat såååå länge men inte hittat "det där"...

    Nu gör min goda vänn INA ett åt mej på sin silversmides kurs.. blir såååå lovely ;)

    SvaraRadera
  5. Tack tack :) Gillar även framtida smeknamnet Zack :) Åh vad typiskt. Vet du vad fåtöljen heter? Nu ska jag lusläsa Blocket under Såne :) Tack tack! Förresten...ni har det så himla snyggt!! :) Gillar detaljerna. Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Jag har länge letat efter ett namnsmycke, dessa var ju söta och inte så dyra heller. Kul att se en ny sida, kanske blir det en beställning. Hon hade ju lite annant skoj oxå.
    Ha en bra dag i solen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Skulle också vilja ha...
    Denna sida måste kollas in mer noggrant!
    Kramen.

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Vilken härlig blogg, och vilket fint hem och gullig familj! Hehe, dte blev många komplimanger på en gång ;-)

    SvaraRadera
  9. Jättefina smycken. Jag har liknande hjärta med min dotters namn på fast från MiNiMi Design. så fint med personliga smycken!

    Lite nyfiken - hur har det gått med bondtyget? Får du tag på det gröna! =)

    SvaraRadera
  10. härliga smycken

    ha en toppen kväll

    kram

    SvaraRadera
  11. Jättefina smycken, har en kompis som kallas Sessan.. kanske skulle hon passa i ett sånt armband oxå =)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund