torsdag, april 23, 2009

Stringhylla Pocket på väg…

Äntligen har värmen kommit :) Har hunnit sitta ute en stund i allafall…

Idag har jag äntligen beställt en stringhylla till fröken Sätterlunds rum. Beställde Pockethyllan som är lite grundare. Jag har tänkt att hon ska ha den i sitt kök. Jag skulle gärna vilja ha en själv i köket också… Hmm vi får se var den hamnar till slut ;)

402x298_4091

IMG_3665

IMG_3137   

Här, istället för tavellisten hade jag tänkt att stringen skulle sitta :)

Kramar Frun

10 kommentarer:

  1. Blir nog jätte fint kan jag tro.
    Ha en bra dag
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli jättesnyggt med stringhyllan där! :-) Jag är också sugen på en till vårt kök. Varifrån har du beställt din?

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Det kommer till att bli jättefint. Skall bli kul att få se den på plats! Ha en bra kväll! Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Det blir inte mycket snyggare än String tycker jag :)
    Vet inte varför men jag tycker det är såå snyggt. Är superglad att jag lyckas övertala min man att köpa ett string-system till vardagsrummet!

    SvaraRadera
  5. ÅÅ så fint det kommer bli. Har också en stringhylla i teak liggandes, kanske hamnar i köket hihihi..

    och angående din kommentar i min blogg nyss:

    SHIT, jag tror vi tänker på samma grej minsann. Jag har också tänkt JUST så :-D fast med två björkar o förvaring! Du får se senare :-D

    Tack, jag tror också det skulle bli mycket snyggare. Dessutom blir man inte beroende utav någon sänggavel, utan kan ösa på med kuddar och täcken istället, vilket jag älskar hihihi :-D

    Imorgon är det löning, så förhoppningsvis ska allt stå klart nästa vecka..

    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Superfin hylla! Kommer passa perfekt i dotterns rum:-) Ha en underbar fredag. Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. ha en underbar helg..
    har ni något roligt på planerna??

    kram

    SvaraRadera
  8. Fin hylla, och sådana behövs ju verkligen i barnens rum.
    Jag borde göra en total make-over i våra barns rum, fundera på praktiska lösningar osv. för dom har så hilma mycket saker!!!
    Ha en fin helg!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  9. Som vanligt bjuder du på fina bilder.
    Passar på och tipsa dig om bloggen Annas Matkaos. Anna har startat Blogger United och gå man med får man 3 månaders gratis medlemsskap i GI Viktkoll. Massor av recept, verktyg och inspiration.
    Jag har gett mig den på och fixa det till sommaren!
    Länken finns på min blogg.

    Ha en skön helg!!

    /Änglahår

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund