söndag, april 26, 2009

Pippi på krokar :)

Jag har haft en riktigt trevlig helg. Har fått ganska mycket gjort i trädgården också, vilket är skönt :)

Har även hittat roliga krokar till hallen. Som det är nu så saknar jag någon krok till främmande, som inte gärna hänger upp kläderna på galgarna som finns ;)

250_SparvVit

Vad tycker ni om de här krokarna? Jag tyckte de var roliga, annorlunda och snygga – på bilden iaf :)   

Tänkte att krokarna skulle sitta på vänster sida av dörren, på panelen…

Trevlig kväll!

11 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN hinner jag blogga lite =O))))

    Du är fööör mysig du Therese!
    Var hittar du alla roliga och annorlunda saker?!!

    Blir säkert jätte fint i hallen och gästerna tar nog med sig ytterkläderna nsta gång **fniss**

    Många kramar Erika

    SvaraRadera
  2. Underbara! Var har du hittat dom någonstans? Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Hihi, vilka söta o annorlunda krokar...Det kommer bli perfekt hos er o din härliga stil:-) Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Grattis på namnsdagen du med!!!

    SvaraRadera
  5. De var ju helt klart annorlunda och jättesöta. Alltid kul att hitta det där lilla extra!
    Kramen.

    SvaraRadera
  6. gillade dom oxå...passar nog fint i eran hall skulle jag tro :)

    SvaraRadera
  7. De är jättesöta och helt klart kul att ha i hallen. Tack för kommentaren om tavlan. Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  8. Jag igen;) Blommorna på tavlan finns i photoshop under custom shape tool.

    SvaraRadera
  9. Tror det skulle bli pricken över i :o)
    Jättesöta!
    kram

    SvaraRadera
  10. hej hej allt bra?
    själv mår jag son en påse rutten potatis eller något.
    haft en tok pärs inatt igen.. suck..

    ville bara önska dej en toppenvecka och berätta att ja kommer komma in och läsa hos dej men kanske inte kommentera så flitigt på ett par dagar mår inget bra just nu så berättar det för mina favvisar så ni inte tror jag glömt er

    .
    kram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund