tisdag, april 21, 2009

Nytt hos Sätterlunds…

Dagen har tillbringats med kära vänner, i flera omgångar :) Var till byns loppis men hittade bara en burk till Alva för 30 kronor.

IMG_4702

Stannade sedan till på Loftgården som verkligen rekommenderas framförallt till alla ni som är tokiga i det lantligt vita :) Jättemycket fint och bra priser! Kunde inte låta bli att köpa mig en ursnygg liten korg :)

IMG_4704

Bilder från dagens morgonpromenad

 IMG_4688 IMG_4695IMG_4678  

Tack för alla värmande ord om mina bilder – ni är bäst :)

12 kommentarer:

  1. UNDERBARA BILDER SOM VANLIGT!!!

    Du är utmanad. Kika in hos mig....
    Ha en underbar kväll!!

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Åhh vilken fin korg du shoppade, me like! Och lika söt dotter:-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken söt burk du hittat till din dotter!

    SvaraRadera
  4. Vilken nostalgi! Vi hade en burk med precis lika mönster och färger när jag var liten, men vår var avlång! :-)

    SvaraRadera
  5. Både burken och korgen är jättefina! Framför allt har du en väldigt söt liten dotter också :-) Jättefina bilder! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. en exakt sådan burk har min mamma...i den finns det oftast smarriga kakor :)

    SvaraRadera
  7. Hej Therese!
    Loftgården säger du...

    Ska verkligen besöka den =)!!

    Ha det gott och kramen från mig

    SvaraRadera
  8. Vilken fin korg! En sån skulle man ha...
    Kramen.

    SvaraRadera
  9. Åå vilken söt korg!
    Den butiken har jag inte besökt, kanske skulle man ta sig en liten shoppingtur nån dag =)

    SvaraRadera
  10. gillar din blogg skarpt
    bara så du vet

    kram

    SvaraRadera
  11. Härligt det ser ut och vilken fin burk du shoppat, härliga färger:) Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  12. hihi en sån burk har jag med fast i gröna färger, både en rund och en fyrkantig och en matchande rund bricka till. Gillar mönstret jättemycket! Grattis till fyndet!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund