onsdag, mars 18, 2009

Pyssla om sig själv…

Har precis kommit hem efter en låång arbetsdag. Imorgon väntar ett besök hos min älskade vän, och frisör,  Johanna. Hon ska fräscha upp mitt hår lite inför helgens Stockholmstripp. Funderar på att sola lite också… Verkligen passa på att rå om mig själv lite. Jag tror man behöver det ibland, dock hamnar det alldeles för långt ner på prioteringslistan.

Är det inte typiskt oss mammor att få dåligt samvete för allting? Men imorgon passar det faktiskt bra att ta några timmar och unna sig lite “pyssla-om-sig-själv-tid”. Så det är precis vad jag ska göra :)

IMG_2932

IMG_2935

KRAM THERESE

5 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön dag då, min älskade! Beträffande det dåliga samvetet - det ska du inte ha, bara rå om dig själv...
    Du gör en fantastisk insats som mor och hustru. Vi älskar dig för det du gör, men mest för den du är!

    SvaraRadera
  2. Va fint du skriver Toni,så sanna ord!

    SvaraRadera
  3. Ååååh vilken underbar man du har och vilken fin kommentar han skrev.
    Han har ju rätt i att du inte ska ha dåligt samvete,man måste få rå om sig själv lite.
    Annars orkar man inte rå om sina nära och kära.Du verkar ju va en riktig Ûbermamma och fru.
    Ha en otroligt underbar dag och bara njut.

    Kram på dej

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt våriga o fina kort du har tagit! Älskar rosa har jag kommit på, hihi. Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Ja visst är det typiskt oss? :S

    Kram & godnatt!

    /Malin I&D

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund