lördag, mars 14, 2009

Ordmoln av dekorplast.

  Äntligen – snart är det dags för Jag har haft fruktansvärt långtråkigt idag. Herr T Melodifestivalen! har suttit hela dagen och försökt fått fart på en ny dator och Alva frågar Varför då?, 10 000 gånger om dagen, Puh! Jag känner mig inte alls på topp och har inget tålamod alls att förklara allt…

Jag har som sagt haft långtråkigt och satt och klippte lite dekorplast. Lekte lite på väggen i vardagsrummet. Vet inte om det blev supersnyggt men det var iallafall ett bra tidsfördriv… :)

  IMG_2818IMG_2821

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Va fan ska man säga?!!
    Du är för mysig bara!! Vilken ide spruta!!!! =))
    Kramen Erika

    SvaraRadera
  2. Älskar dina väggord :D

    SvaraRadera
  3. Tycker det blev jättefint!!!!

    SvaraRadera
  4. DÄR kom den blommiga dekorplasten in! Kul! Lite den tanken att binda ihop ord som sonen & jag har till hans rum... Nu är det bara en vecka kvar tills målaren kommer... KRAMAR!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund