torsdag, mars 26, 2009

Charles&Eames ♥ Cosmopolitan :)

Idag har det shoppats lite på olika håll :) Jag har äntligen investerat i en ny mobiltelefon. Hittade en riktigt tjejig sak som tilltalade fru S. Det blev en W 595 från Sony Ericsson, Cosmopolitan Edition hette den visst ;) Det följde med en väska m.m Visst är den söt…?

sony-ericsson-w595_flower_edition-01

Har även vunnit en auktion på Tradera idag. Budade på en miniatyr av en Charles & Eames stol " LMC lounge chair metal “ och gick vinnande ur striden :) En liten kul detalj som jag gillar :)

79729292_1

Trevlig kväll!

8 kommentarer:

  1. vilken söt mobil :) å grattis till budgivninge :)

    kram

    SvaraRadera
  2. vilken fin modell, "tjejig" och söt :)

    SvaraRadera
  3. Vilka inköp! Strålande! Jag vill med ha en ny mobil! Sony Ericsson gillar jag också bäst. Din var verkligen fin. Vill gärna ha en liten recension när du använt den ett tag. Hoppas att du haft sol hos dig också idag! KRAMAR!

    SvaraRadera
  4. Hej min älskade shoppoholicvän;-)

    Dricker mitt morgonkaffe och kikar in hos dej.
    "It´s gonna be a fine day today, it´s gonna be a fine day today"

    Ha en fin dag! Hälsa Toni och barnen. Puss och Kram J

    SvaraRadera
  5. Det är alltid trevligt med shopping! :) Fina saker...
    Jag borde också börja fundera på en ny telefon.
    Ha en skön helg!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  6. Är oxå en traderafantast och maken är ännu värre;-). Grattis! Ha en fin kväll, KRAM!

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig mobil du köpt,riktigt tjejig och härlig :-)
    Såg att du kikade in på jobbet,men ja missade dej när du gick ut :-(

    Ha en härlig helg (trots all snö)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Ha ha den mobil har jag oxå köpt hämtade ut den i fredags !
    Blev jätteförvånad över den lilla väskan och mobilsmycket som låg i lådan:-) Jag är helnöjd med den lätt att förstå hade en LG förrut så det här är min första Ericsson...

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund