fredag, februari 27, 2009

Efterlysning!

Jag söker efter ett tyg som skall heta mrs Bond och kommer från Arvidssons textil. Jag skulle så gärna vilja ha det tyget men jag hittar det inte någonstans. Är det någon av er som har det liggandes eller har sett det i er butik, hör gärna av er till mig med tips eller om du vill sälja.  Snälla snälla snälla hjälp mig… ;) Tack på förhand!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Imorgon bär det av till Mora, på hockeycup! Trevlig helg,

kram Therese

Bild: lånad från Styleroom tess76

6 kommentarer:

  1. Men jesus vad populär plankan var! Gud vad roligt!!!

    Trrevlig melodifestivalskväll i morgon!
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  2. ja usch vad drygt det är. Jag får så dåligt samvete när hon åker, allt man inte hann med under veckan. Milton tar ju så grymt mycket mer tid än Ebba och eftersom hon är snart 8 år så klarar hon ju de mesta själv. Och jag får ångest varje fredag när hon åker att jag inte ger henne lika mycket tid som jag ger mille. Jag måste skärpa mig...

    coolt tyg, har tyvärr inte sett det någonstans... är det nya projekt på gång??

    /Fina

    SvaraRadera
  3. Verkligen läckert!

    Har inte sett det förut. Lycka till i jakten.

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Tyvärr, jag har inte ens sett tyget förr men det var verkligen urläckert. Kika in på min blogg om du vill vara med i utlottningen av ett namnsmycke.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  5. Hej fru Sätterlund!
    jag har fått kontakt med din sida via "Det vita Dårhuset". Nu såg jag att du ville ha hjälp att hitta ett tyg, men har du tagit kontakt med Arvidssons textil på deras hemsida? De har en sida om det nu är deras sida du menar. Men jag hittar inte tyget där men om du tar kontakt med dem kanske de kan hjälpa dig. Det var för övrigt ett väldigt snyggt tyg.

    Jag tycker för övrigt att det var intressant och inspirerande blogg du har, vi har lite samma stil som ni.

    Kram från en som bara ville hjälpa till...

    SvaraRadera
  6. http://www.tradera.com/NYTT-tyg-vaggpanel-Olivgront-svart-vitt-44x140-cm-auktion_85194844

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund