lördag, februari 21, 2009

“Bara en pojke som sjunger…”

Helgen består enbart av jobb men Melodifestivalen är helig :) Hade helst velat vara på plats i Leksand, som ligger drygt 3 mil härifrån, men så blev det inte den här gången.

Under duellen mellan BWO och Molly muttrar Alva, om BWO-låten: -Mamma, den här låten är tråkig. Det är bara en pojke som sjunger och en tjej som pratar lite!

images bwo

Underbara barn :D När Amy Diamond var med sist, ropade Alva: –En sån docka vill jag ha!!

Vilken var din favorit? Jag gillade EMD och herr Sätterlund gillade Sofia bäst ♥

images emd

Jobbar hela söndagen också så jag kikar in hos er andra på måndag, kramar ♥

8 kommentarer:

  1. Jag bara ÄLSKAR Danny och hans charm men idag håller jag med din man =)
    Tyckte nog att det mesta var skit *fniss*
    Kram och sov gott!
    Kram Erika

    PS: Du har en klok dotter ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag håller också på Danny! Han är ju vrålsnygg! Om magnus dumpar mig så ska jag nog satsa på honom hihi!

    Gilade han sofia? greken?? men herregud, är människan tondöv? eller vart det några öl för mycket :-)

    /Fina

    SvaraRadera
  3. Vi (jag & barnen) här hemma höll också på EMD. Mannen satt och tittade på Liga-fotboll istället... Vi har alla olika intressen! Börjar mer & mer se fram emot Andra Chansen här i Norrköping. En hel del kul artister som kommer hit! KRAMAR!

    SvaraRadera
  4. Jag missade större delen pga nattning men efter att ha hört repriserna tror jag mig inte ha missat mycket.. ;-) Deta var nog dena sömsta delfinalen hittills! Kul dock att både EMD å Molly gick till final. Ha en fortsatt trevlig, nu ska här sussas! Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Ja EMD är verkligen proffisiga.
    Tycker dock at de borde dumpa de tråkig scenkläderna och kasta bort hattarna för alltid....
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Här hemma håll vi också på EMD, men jag tycker det blev lite för mycket "gubbar" på scenen...ta bort några dansare ni klarar det bra själva!
    Molly var också en av favoriterna, så det hela blev väl ganska bra...
    Jag kan tycka att Maja Gullstrand var annorlunda och lite kul!
    Kramen.

    SvaraRadera
  7. EMD! Inget snack om saken :D

    Trevlig Söndag!

    SvaraRadera
  8. EMD och Molly var våra favoriter!

    Kram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund