lördag, januari 24, 2009

Snöstorm i Dalarna

Det är flera som undrat över var man kan köpa den toksnygga jordgloben och den finns att köpa HÄR. Det bästa av allt är att den inte kostar mer än 465:-. Det trodde ni inte va? ;)

Har fotat lite idag. Kommer bilder imorgon :) Här i Dalarna är det snöstorm. Under tiden jag var borta hade det kommit 2 decimeter snö OCH det snöar än!! Herr och fröken S var och köpte sig en varsin ny spade och skottade gården när vi kom hem :) Mammas duktiga lilla tjej ♥

8 kommentarer:

  1. Tänk att Alve har kjol även när hon skottar snö! Saknar er! Var länge sen vi sågs! Blev det nått i torsdags? Nu har jag varut ute o ätit ( o druckit) gott så det är väl dags att krypa till sängs. Ha det så bra! Hoppas vi ses nått nästa vecka! Kram

    SvaraRadera
  2. Skyller stavfelen på drickat under middagen....

    SvaraRadera
  3. Skicka lite snö till oss också. Jag vill ha snö och kallt så att jag kan åka skridskor på sjön. Saknar riktiga vintrar.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ser att det finns fler som har glasögonen på tippen==))
    Och jag önskar att det varit så lätt med bloggen men jag RADERADE verkligen alltihop!
    Får försöka en vända till i kväll=)
    Ha det gott

    SvaraRadera
  5. Hej svejs,

    Svar på din fråga..- Jag vet inte ännu. Det finns inga uppgifter om detta än på hennes hemsida. Det ska visst komma upp nu efter Formex. Jag har försökt få kontakt via mejl med henne om att få köpa in hennes produkter. Men jag har fortfarande inte fått något svar. Får väl slå en signal i dagarna annars :)
    kram

    SvaraRadera
  6. Åh vad söt hon är!
    Du har fått en award av mig.
    Ha det så bra!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Snö, vad härligt" Här i Skåne regnar-precis som vanligt! fast just nu skiner faktiskt solen..

    SvaraRadera
  8. ja jäklar vad det har snöat.... jag var ut och skottade idag OCH igår suck!! nej nu får det bli vår eller hur?!

    /Fina

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund