fredag, december 05, 2008

På väg mot huvudstaden!

Nu ni kära vänner är vi på väg till huvudstaden. När jag fyllde 30 så fick jag en biljett till musikalen Footloose av min mor. Så nu sitter vi på tåget på väg till den stora staden i söder. Det är jag, min mor, min moster och min morbrors sambo som åker tillsammans. Vi har precis konstaterat att kvällen är räddad - Anna fick med sig vinet ;) Vi ska bo hos toastmastern på bröllopet, Olle. Ikväll blir det en stillsam "hemmakväll" med god mat och vin. Kanske en liten dos Idol också :)


Kram fru Sätterlund

7 kommentarer:

  1. va snyggt du har gjort det med ny text å alla!!

    jaha så din brosa jobbar där! visst tjänar dom bra va?? aa vi får ta tag i det där, måste ju in lite brudar också!!

    Ha det underbart i Sthlm!

    /Fina

    SvaraRadera
  2. Den är grymt bra. Såg den i Stockholm i våras.
    Du har en utmaning att hämta hos mej.
    Kram Tess

    SvaraRadera
  3. Välkommen till min hemstad :-) Hoppas det blir roligt! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul att få se musikal!! Hoppas att ni får en fantastiskt mysig helg i Stockholm! KRAMISAR!!!

    SvaraRadera
  5. Du har blivit utmanad!!! :-) Ha det bäst! KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en trevlig helg, fina bumlingar en sådan hade inte jag tackat nej till. //Jenny

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni har haft det jättebra!

    Kramar i massor från Anna

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund